Advertisement

הלוויה של הרב קנייבסקי כבישים - המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום:

לאחר 13 שעות בהן היה חסום לתנועת כלי רכב פרטיים, כביש 4 נפתח לתנועה. בשלב זה חסימות כבישים, אולם השפעת התנועה החריגה אל ההלוויה תהיה כנראה . המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: צומת שעריה לכיוון 471 למערב. לקראת לווית הרב הגאון חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי, אלו הכבישים.

לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה. Yntwvhdzrz6fhm
Yntwvhdzrz6fhm from ynet-images1.yit.co.il
צומת שעריה לכיוון 471 למערב. לקראת לווית הרב הגאון חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי, אלו הכבישים. לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה. המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: כמיליון משתתפים צפויים ללוות את הרב קנייבסקי בדרכו האחרונה. האירוע ישפיע גם על כבישים . לאחר 13 שעות בהן היה חסום לתנועת כלי רכב פרטיים, כביש 4 נפתח לתנועה. כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון.

בשלב זה חסימות כבישים, אולם השפעת התנועה החריגה אל ההלוויה תהיה כנראה .

לקראת לווית הרב הגאון חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי, אלו הכבישים. כל הכבישים שנחסמו הבוקר לקראת הלוויית הרב קנייבסקי פתוחים כעת. כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון. כביש 4 ממחלף גנות למחלף מורשה בשני הכיוונים. המשטרה מעדכנת לגבי הצפי לעומסי התנועה וחסימות הכבישים בגוש דן ובאזור המרכז. רחוב ז'בוטינסקי (מצומת בן גוריון ועד דרך רבין), כביש 4 לצפון . לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה. לאחר שהלווייתו של הרב חיים קנייבסקי נערכה היום בבית העלמין של קהילת פוניבז' בבני ברק, הכניסות והיציאות מהעיר וכן צירי התנועה המרכזיים באזור . לאחר 13 שעות בהן היה חסום לתנועת כלי רכב פרטיים, כביש 4 נפתח לתנועה. בשלב זה חסימות כבישים, אולם השפעת התנועה החריגה אל ההלוויה תהיה כנראה . ייחסמו הירידות מקרית אונו וגבעת שמואל לכיוון 471. כמיליון משתתפים צפויים ללוות את הרב קנייבסקי בדרכו האחרונה. האירוע ישפיע גם על כבישים .

לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה. לאחר שהלווייתו של הרב חיים קנייבסקי נערכה היום בבית העלמין של קהילת פוניבז' בבני ברק, הכניסות והיציאות מהעיר וכן צירי התנועה המרכזיים באזור . המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: בשלב זה חסימות כבישים, אולם השפעת התנועה החריגה אל ההלוויה תהיה כנראה . כל הכבישים שנחסמו הבוקר לקראת הלוויית הרב קנייבסקי פתוחים כעת.

המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: Q Rnnywslm Llm
Q Rnnywslm Llm from rotter.net
ייחסמו הירידות מקרית אונו וגבעת שמואל לכיוון 471. המשטרה מעדכנת לגבי הצפי לעומסי התנועה וחסימות הכבישים בגוש דן ובאזור המרכז. מסע לוויתו של הרב חיים קנייבסקי תתקיים מחר בבני ברק, כאשר המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ותחסום כבישים רבים בכל אזור המרכז, עקב הצפי להגעת . לאחר שהלווייתו של הרב חיים קנייבסקי נערכה היום בבית העלמין של קהילת פוניבז' בבני ברק, הכניסות והיציאות מהעיר וכן צירי התנועה המרכזיים באזור . כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון. המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: האירוע ישפיע גם על כבישים . צומת שעריה לכיוון 471 למערב.

האירוע ישפיע גם על כבישים .

האירוע ישפיע גם על כבישים . רחוב ז'בוטינסקי (מצומת בן גוריון ועד דרך רבין), כביש 4 לצפון . כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון. מסע לוויתו של הרב חיים קנייבסקי תתקיים מחר בבני ברק, כאשר המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ותחסום כבישים רבים בכל אזור המרכז, עקב הצפי להגעת . לאחר שהלווייתו של הרב חיים קנייבסקי נערכה היום בבית העלמין של קהילת פוניבז' בבני ברק, הכניסות והיציאות מהעיר וכן צירי התנועה המרכזיים באזור . לאחר 13 שעות בהן היה חסום לתנועת כלי רכב פרטיים, כביש 4 נפתח לתנועה. כמיליון משתתפים צפויים ללוות את הרב קנייבסקי בדרכו האחרונה. לקראת לווית הרב הגאון חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי, אלו הכבישים. בשלב זה חסימות כבישים, אולם השפעת התנועה החריגה אל ההלוויה תהיה כנראה . כביש 4 ממחלף גנות למחלף מורשה בשני הכיוונים. כל הכבישים שנחסמו הבוקר לקראת הלוויית הרב קנייבסקי פתוחים כעת. ייחסמו הירידות מקרית אונו וגבעת שמואל לכיוון 471. צומת שעריה לכיוון 471 למערב.

צומת שעריה לכיוון 471 למערב. מסע לוויתו של הרב חיים קנייבסקי תתקיים מחר בבני ברק, כאשר המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ותחסום כבישים רבים בכל אזור המרכז, עקב הצפי להגעת . המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: האירוע ישפיע גם על כבישים . ייחסמו הירידות מקרית אונו וגבעת שמואל לכיוון 471.

כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון. O3vcihsx00c5qm
O3vcihsx00c5qm from img.haarets.co.il
האירוע ישפיע גם על כבישים . לאחר 13 שעות בהן היה חסום לתנועת כלי רכב פרטיים, כביש 4 נפתח לתנועה. כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון. רחוב ז'בוטינסקי (מצומת בן גוריון ועד דרך רבין), כביש 4 לצפון . לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה. המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: כל הכבישים שנחסמו הבוקר לקראת הלוויית הרב קנייבסקי פתוחים כעת. מסע לוויתו של הרב חיים קנייבסקי תתקיים מחר בבני ברק, כאשר המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ותחסום כבישים רבים בכל אזור המרכז, עקב הצפי להגעת .

כביש 4 ממחלף גנות למחלף מורשה בשני הכיוונים.

צומת שעריה לכיוון 471 למערב. בשלב זה חסימות כבישים, אולם השפעת התנועה החריגה אל ההלוויה תהיה כנראה . מסע לוויתו של הרב חיים קנייבסקי תתקיים מחר בבני ברק, כאשר המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ותחסום כבישים רבים בכל אזור המרכז, עקב הצפי להגעת . כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון. האירוע ישפיע גם על כבישים . המשטרה מעדכנת לגבי הצפי לעומסי התנועה וחסימות הכבישים בגוש דן ובאזור המרכז. רחוב ז'בוטינסקי (מצומת בן גוריון ועד דרך רבין), כביש 4 לצפון . לקראת לווית הרב הגאון חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי, אלו הכבישים. כביש 4 ממחלף גנות למחלף מורשה בשני הכיוונים. כל הכבישים שנחסמו הבוקר לקראת הלוויית הרב קנייבסקי פתוחים כעת. המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום: ייחסמו הירידות מקרית אונו וגבעת שמואל לכיוון 471. לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה.

הלוויה של הרב קנייבסקי כבישים - המונים מתגודדים בבני ברק לקראת הלוויתו של הרב קנייבסקי זל (צילום:. כל הכבישים שנחסמו הבוקר לקראת הלוויית הרב קנייבסקי פתוחים כעת. האירוע ישפיע גם על כבישים . ייחסמו הירידות מקרית אונו וגבעת שמואל לכיוון 471. לקראת מסע הלוויה של הרב חיים קנייבסקי, המשטרה הודיעה כי צפויים עומסי תנועה. לקראת לווית הרב הגאון חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי, אלו הכבישים.

Posting Komentar

0 Komentar